söndag 1 februari 2009

Matlagningsprogram

Helt ärligt, MATLAGNINGSPROGRAM... maaaatlaaaagningsprooograaaaam. Vafan?! Vem i helvete kollar på matlagningsprogram? det är så sjukt tråkigt. typ:

-hejsan idag ska jag visa hur man lagar en jätteenkel macka, man brer smör på den och lägger på en skiva ost

Eller typ:

-hej alla ni som har blivit serverade av mamma hela livet. Idag ska jag lära er hur man använder en micro... Du öppnar dörren ställer in maten och trycker på start. DETÄR inte så svårt som det ser ut.

Asså vem kollar på skiten? VEMVEMVEM? Mat tina, nakna kocken, hells kitchen asså fy fan vilka jävla skitprogram. Den där jävla klockan på SVT är fan roligare att titta på. Dessutom ska de alltid ha förberett allt innan och det är så sjukt jävla långtråkigt,. BORT med skiten.

I alla fall så har jag gjort ett eget matlagningsprogram som visas här nedan:

13 kommentarer:

Anonym sa...

Okej kan hålla med om att matlagningsprogram är trist att kolla på, det är kanske därför alla kanalar sänder det på nätterna mellan två och fem.
Men ditt egna matlagningsprogram var det roligaste jag sett på länge :D

Anonym sa...

haha roligt... :D men jag måste faktist säga att jag tycker att riktiga matlagningsprogram kan vara väldigt roliga att titta på också. Iallafall vissa typ jaime oliver, gordon ramsey. De andra kan man kanske skippa men det kan man göra med en jävla massa annat skit som går på tv också så...

Anonym sa...

Du är bäst!!!
Love ya

Anonym sa...

har någon sagt att du är helt jävla klockren?

Anonym sa...

mitt i prick

Anonym sa...

HAHAHA asså jag tror att jag är lite kär i dig nikko. jag skrattade igenom hela :( trodde inte du var så rolig HAHAH

Anonym sa...

haha nikko, du har nog lite för mkt fritid :P

Anonym sa...

Hahahhahaha! Klockren. Är kär i den här videon.

Edu sa...

Fyfan vad roligt! gillar din blogg Nikko, imagen jag-är-så-jävla-provocerande är bara såå humoristisk eftersom den är så opretentiös. Haha, fortsätt så!

Anonym sa...

Jag tror atta Linda på donken har kärat ner sig i kocken Nikko...Vilket är alldeles utmärkt då dom delar samma passion för matlagnng.

Anonym sa...

HAHAHAHAHA! XD

Anonym sa...

Instämmer med Hanna Montana. Undrar sedan om denne "Angel" möjligtvis är från forna Sovjet, nå?

Nikko sa...

Mycket möjligt