onsdag 4 februari 2009

Snö ute och dimma inne


Nu är snön tillbaka.
Vaknade ganska nyss (06.45) och såg att snön låg över marken igen. Global uppvärmning. Haha, Ja ni. Just nu känner jag att det skulle vara skönt om Al Gore har lite rätt och får det att bli LITE varmare här. Men det är så det blir i ett land med väder, förjävligt helt enkelt.

På tal om ingenting. Visst är det härligt när kroppen verkligen jävlas med en själv? Igår visste jag att: "hm, jag ska upp vid kvart i 7, om jag lägger min 12 kan jag sova 7 timmar det bli nice" Jag lägger mig nån gång vid 7 och vad händer? Jo, min kropp jävlas med mig och det går verkligen inte att somna. Sista gången jag kollade på klockan visade den 02.15 så nu har jag sovit i 4 och en halv timme och jag håller på att dö. JAG VET! det här blev ett jävla Blogginlägg precis som jag hatar men ah, skitsamma.
När jag ändå är igång kan jag dra till med dagens outfit också: Jeans, Kängor, Skinnjacka. Ja! Precis som igår och precis som i somras och precis som i vintras och precis som det kommer vara i sommar. Dagens outfit funkar inte för mig för det är alltid samma sak.

Så helt enkelt: Al Gore! Ge oss global uppvärmning. Fröken Ur! Ge oss typ lite mer tid. och John Blund! Ge mig lite sömn förfan.

1 kommentar:

C920219 sa...

Du ska inte klaga. Sådär tänke jag på onsdagskvällen. Men precis som du säger. Kroppen jävlades och jag kollade på klockan sista gången vid fyra tiden och jag skulle upp halv sju. Så du ska inte klaga över att du fick sova 4½ timme :P