lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag


Nu blev jag så jävla trött på det här så jag fortsätter väl dårå. Dessutom tjatar ni ju så jävla gulligt (nej)
Helt ärligt så gör jag det här inlägget bara för att det är Alla hjärtans dag idag. SÅ JÄVLA MESIGT! Behöver vi verkligen en bestämd dag där man ska visa att man tycker om folk? Är det svårt att bara gör det lite här och där? Dessutom allt jävla äckligt godis som alla affärer försöker pracka på folk.

Alla hjärtans dag är nog en av världens största reklamkanpanjer. Man är ju bara så sjukt tvungen att köpa lite extra dyrt godis som är format som hjärtan i stället för vanligt godis som dessutom smakar gott och är billigare. Nej köp den dyra smaklösa skiten det är underbart.
Sen kan man ju gnälla på semmeldagen också (fettisdagen) men semlor är ju goda. En sak, man behöver inte äta dem just den dagen, käka dem varje dag i stället.

Jul tycker jag man kan fira när som helst också. Jag fyller ju år i Januari så jag fyller år en månad efter jul vilket är lite småjobbigt. Jag skulle gärna fira jul på sommaren i stället, då är till och med granarna billigare.

Skitsamma och tjohej, hoppas ni käkar riktigt mycket äckligt skitgodis idag och smörar lite extra mycket till alla som ni egentligen inte bryr er om. Då kommer den här Alla hjärtans jävla skitdag bli helt jävla underbar. YEEHAAA.

3 kommentarer:

Anonym sa...

of course

C920219 sa...

Haha XD
Det är väl inte många som uppskattar alla hjärtansdag? Den är så totalt jäkla överksttad. Den var kul tills man gick i 4:an. Sen har det ju bara gått utför!

Anonym sa...

Bara för att du inte har någon valentinedejt!