söndag 8 februari 2009

SISTA INLÄGGET


Jag har bestämt mig för att skita i det är nu. Detta är mitt 65e och sista inlägg här och jag hoppas att ni alla gråter av förtvivlan.
Anledningen till att jag inte ska skriva mer är bland annat att min mor läser allt jag skriver, lägger sig i och ordmärker. Jag tycker att det är jobbigt och av denna anledning + att det faktiskt är jobbigt att hålla på så avvecklar jag världens bästa Oblogg.

Tänkte bjuda på de bästa youtubeklippen också och jag skiter fullständigt i om just du nu inte håller med om att det är bra:












I alla fall. Ha det bra i någon slags fortsättning och gråt inte allt för mycket. Det löser sig ey?!
Tror jag avslutar hela skiten med ord som sndra människor har sagt:

"Tro inte att du undgår döden för att du slutar leva"
"Tiden den dödas men läker inga sår"
"Den tid du ständigt försöker att döda är den tid som till slut tar ditt liv"
"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace"

9 kommentarer:

Anonym sa...

Men neeeeeeeeeeeej så kan du ju inte göra!!!
Kan du inte bara byta bloggadress?

Anonym sa...

Håller med! Fortsätt... vem ska annars lysa upp mitt trista liv? Snälla.....

Anonym sa...

Nej sluta inte, byt adress så att mor dn inte kan gå in!

Anonym sa...

Nikko vad håller du på med?!
Vem ska nu förgylla mina dagar med roliga inlägg om saker man aldrig själv har tänk på! Du får inte sluta blogga! Din blogg är den mest komiska och bästa som finns!

Anonym sa...

Okej då går jag emot strömmen! Hahaha fyfan va bra att du lägger ned det här, jag kommer varken gråta eller känna tomhet! Jag tror att det här är det rätta för dig.

Have a nice fucking day!

Anonym sa...

tjingellichong i ketchupflaskan

Nikko sa...

Får se, har mycket prov nu också... så ah knase kommer ett inlägg nån gång eller så fortsätter jag men just nu känns det som att nej. pallar inte.

Anonym sa...

Du har väl fan inte prov dygnet runt. Skit samma vem som läser. Du skriver det du vill. Det är ju därför alla älskar din blogg ;)
Svik oss inte

Anonym sa...

Nikko klart som fan att du inte ska lägga ner!!!!