tisdag 17 februari 2009

Banken

Det går så sjukt jävla långsamt när man är på BANKEN!

Och hejsan.

Vi satt i kön på banken för att min mate Edwin skulle ta ut pengar, nej han har inget kort. 7 Nummer kvar i alla fall. En kvart senare var det 5 nummer kvar. 6 Minuter senare var det 4 nummer kvar. Asså bara för att förtydliga, det där är jävligt lång tid om man sitter och väntar. Fatta att det var asmånga som satt och väntade och bankjäveln hade bara en kassa öppen. Och när vi sitter där och väntar så kommer en kärring ut ur ”bankrummet” och säger att de har ett nytt bankkontor utan kunder längre bort, hon var alltså där på banken men satt inne i ett annat rum utan att ta emot kunder.

Typ: Hej alla väntande väntare. Jag pallar inte sätta mig i de obekväma stolarna där man hjälper folk, skulle ni kunna gå och besvära vårt andra kontor? Vi spelar klädpoker här inne och vår VIKARIE hjälper bara en i taget här ute. Tjingeling.

Så går vi i alla fall bort till ”det tomma bankkontoret” som innehöll ungefär lika många kunder. Helt allvarligt, hur lång tid tar det att hjälpa någon?

Kund: Hej! Ge mig pengar

Bankmänniska: HÄR!!!

Kund: Tack

Bankmänniska: NÄSTA!!

Ja detta inlägg blev meningslöst och tråkigt men så blir det när ni försöker tvinga mig att skriva. Fuckers.

2 kommentarer:

C920219 sa...

Haha man ska aldrig gå till banken vid tolv tiden, för då har lla lunch rast som jobbar och sen så är många pansionärer där då XD

Anonym sa...

vi gick dit vid 4, 5 tiden. fan ad jag hatade den där kärringen, borde gått tillbaka och trängt oss före i kön o sagt att hon sljug och där för kan hon sluta sitta och chatta på favebook och hjälpa oss.

men det bästa var att efter att vi väntat så fick inte edwin sina pengar. de sa att han itne hade några xD