lördag 14 februari 2009

I'm Back

Som ni har väntat på den här stunden. Det är som att se solen första gången efter att ha varit instängd i en källare. Som att dricka vatten första gången efter en vecka i öknen. Som att... Världens bästa jävla oblogg är tillbaka!
*applåder*
*busvisslingar*

Jag tog en liten, ja... jävligt liten paus ett tag där.
Så bara för att jag har jävlats med er nu, får ni här en självgod belöning.
Bilder på mig när jag gör snygga poser.

Njut:



Sen har jag ett önskemål om kommentarer. Kommentera vafan. Ah, det var önskemålet. Tare chill.

3 kommentarer:

C920219 sa...

Heta poser Nikko. Varför gör du aldrig dem i skolan? ;)

Anonym sa...

du är tillbaka! blev lite rädd där ett tag :)

Nikko sa...

Carro: Jo jag gör de väldigt ofta.
Anonym: ...sluta vara anonym och...jag förstår det