söndag 15 februari 2009

Benjamin knapp

Tja, nån som har sett Benjamin buttons otroliga liv då? Alltså filmen med en snubbe som blir född som gammal gubbe och lever baklänges fram till nån slags spädbarnsdöd. Jaja, det har i alla fall jag.
För er som undrar vad den handlar om så… Ja asså i början av filmen är Brad Pitt pedofil och i slutet är det Cate Blanchett som är det.
Ganska bra film annars, visst sevärd och så men helt ärligt? Leva baklänges, haha. Fatta vilken jävla dålig filmidé från början. Men ja... det kom ju ut bra.

Sen måste jag gnälla lite över den här jävla Twilight. Asså snälla snälla flickor. En film är inte bra för att någon i filmen är snygg. Jag vet, jag vet, ni tycker att han ja vafan han nu heter, huvudrollskillen är JÄTTESNYGG. Men filmen blir fan inte bra för det. Jag säger inte att den var sämre än ”teeth” men asså om vi killar skulle säga att alla filmer med snygga brudar var bra så skulle varenda Amerikansk skitfilm vara bra helt plötsligt. Så snälla,. Twilight är inte bra, det är en myt. Ska du kolla på BRA film så har jag en vacker lista här nedan med BRA filmer.

This is England
American history X
Trainspotting
Nikkos matlagning
Clockwork orange

Det finns många mer men just de där är jävligt bra. Och nej jag GLÖMDE inte Twilight snälla tyst bara jag orkar inte.

7 kommentarer:

Anonym sa...

läs böckerna innan du säger att den endast är bra för att han är snygg, böckerna är jävligt bra så håll käften

Nikko sa...

Detta inlägg handlar inte om böcker vad jag kan se...

Anonym sa...

håller i och för sig med om att nikkos matlagning är bra greer, men twilight är faktiskt bra. och den blir bara bättre om man har läst böckerna. du förstår dig bara inte på tjejer, så enkelt är det.

Anonym sa...

men jävla kukhuve! xD

"filmen suger"
"NEJ, tyst, du fattar inte, du kan inte säga att filmen är dålig om du inte läst böckerna"

fattar du själv inte hur dum och korkad kommentar du själv la, herr, eller antagligen miss anonym.
Ingen bryr sig om hur dåliga och lättlästa böckerna är när man kommenterar filmen. Filmen suger fortfarande även om någon tycker att boken är bra..

Anonym sa...

hahahah twilight suger! boken suger ännu mer! Benjamin button äger!
this is england e så jeedrrannsss bra! shit den måste ja se snart igen!
- u wanna suck my nipples?

Nikko sa...

This is england äger :)
Vi kan se den nån gång ey?
Så jävla nice dialekt de har.
Samma sak med sid and nancy, också bra film.

Anonym sa...

I agree =)
Kolla på Requiem for a dream, så bra, så bra, så bra!

Du är rolig =)