tisdag 17 februari 2009

Kommentera gärna typ


Seriöst kommentera.
Även om jag nu skriver typ:
- Hej, idag tog jag ett bad med Rosa skum och blå hallon som flöt runt och levande ljus och det luktade banan och florsocker så KOMMENTERA.

Även om ni absolut inte bryr er så lägg en helt jävla meningslös kommentar.
Speciellt om jag skriver något som ni inte håller med om.
Okej jag ger en regel här: Om Nikko skriver något du icke håller med om så äro du tvungen att skälla ut denne.

Kommer ni inte på något att skriva så typ, skriv nåt kul.
Mina inläg brukar vara typ så här:
- Hej, jag är jättehäftig och bäst i välden. Allt suger och det är någon idiots fel. Jag tycker att alla borde bli som jag och att alla borde sluta suga.

Då när ni läser det kan ni skriva typ:
- Det här är en dålig kommentar och jag hatar dig mer än allt i hela världen.

OBSOBSOBS! DETTA INLÄGG GÄLLER INTE MIN MAMMA ELLER PAPPA, NI ÄR ABSOLUT FÖRBJUDNA ATT KOMMENTERA.
En sak till, sluta vara anonyma. Skriv vad ni heter om ni inte skäms för era kommentarer.

Tjing.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Finns det egentligen någonting du tycker om i världen? Någonting som du inte hatar och ser ner på? Förutom Johnny Rotten, din skinnjacka och magnus betnér.

Nikko sa...

Solsken, långa strandpromenader,fia med knuff , flickor, tv, musik.
Och att vara sjukt seriös.

Anonym sa...

Haha. Din mamma och pappa borde visst få kommentera :p De kanske är de som är anonyma XD

Nikko sa...

Jag har även typ förbjudit anonyma. Eller i alla fall uttryckt min vrede för dessa.