onsdag 4 februari 2009

Den rätte för rosing

Snart har programmet "den rätte för rosing" premiär. Det är då Linda Rosing som ska hitta en kille, jag såg just trailern och hon sa: "jag är ju en offentlig person... jag vill hitta en kille som gillar mig för den jag är som person" Det låter som en ganska rimlig idé eller hur? Försöka hitta en snubbe som inte gillar henne för att vara känd.
Visst måste ett TV program vara den ultimata taktiken för det?! Asså skärp dig. Hon vill inte hitta "den rätte" hon vill bara synas mer i TV och de som kommer vara med är killar som OCKSÅ vill synas mer i TV. Det är hon som är definitionen på dum blondin. Sådana som hon borde inte vara kändisar.
Säger som betnér: "hurfan kan hon vara känd för att vara snygg när hon är så jävla ful"

1 kommentar:

C920219 sa...

Haha vilken klockren komentar :D
Men Sådär har hon ju alltid varit. det komiska är ju att hon kan ju knappt prata eftersom hennes botow läppar sprängs väl om hon öppnar munnen för mycket.