måndag 12 januari 2009

Vem var det som kasta!?



Okej de flesta har sett den här filmen eller hur? Ni som inte hade det har kanske sett den nu och det är väldigt väldigt många som har sett den och den har blivit ett ganska stort och tråkigt samtalsämne. Om någon kastar någonting så är det alltid någon rolig jävel som utbrister "Vem Vare som kasta!?" med någon slags invandrardialekt och alla tycker att det han säger är skitkul. Okej det är lite smått underhållande med t.ex. "Vad ska jag göra med min FUCKING skjorta?" Helt okej. Men jag tycker att själva humorn ligger i att snubben står mitt i skogen i sina finaste kläder och dricker saft. VAFAN?! Det är ju det som är det roliga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har aldrig tänkt på att den andra killen som kommer har ett plastglas med saft i XD Omg vilka losers. Vem bryr sig om man får en frisby på sig? Visst man kan bli irriterad man han fick ju inte ens ett litet märke på skjortan.
Man kan ju undra om han hade mens eller.

Anonym sa...

fast det roliga är ju att det är två pajsare som filmar när dom kastar frisbee.