torsdag 22 januari 2009

Nazifestival?

Alvarligt, nazister som heilar till sveriges nationalsång?
Såg nån film på youtube som hette rasist javisst eller nåt liknande. Så är det nån konsert där ett band spelar nationalsången och alla sjunger med.
Jag fattar fan inte.
De vill vara så svenska som möjligt men avgudar en tysk och härmar tyska folket under 2a världskriget genom att heila. Alla vet ju hur underbart dåligt det gick för de nazisterna så det minsta man kan kräva av dessa nya nazister är väl att de använder sig av nån ny strategi? Fan var lite påhittiga, rita ett eget märke, skriv en egen nationalsång. Judehat är också ute. Fan hata pensionärer eller skåningar eller vafan som helst jag bryr mig inte gör nåt nytt bara.

Dessutom, en hel festival med band som lirar nationalsången på olika sätt? Hur jävla underhållande ka det vara, stå och heila till nationalsången en hel jävla dag. Fatta hur jävla trött man är på den låten sen, den är ju fan inte ens bra... vafan ska de lyssna på då?Smurfarnas heilhits? Carolas nazispecial fan vet jag..
Bara en liten parentes, sökte på nazifestival på google och den frågade: Menade du jazzfestival?... jadu...

1 kommentar:

C920219 sa...

Klockrenaste inlägget. Smurfarnas heilhits och Carolas nazistspecial, det förgyllde min dag :)