torsdag 29 januari 2009

Avskaffa miljön


Fyfan vad jag börjar bli trött på miljön nu.
Överallt detta jävla tjat om miljöhot och andra helt meningslösa "faror" som väntar. fattar ni inte att ni har blivit lurade?
AL GORE LJUGER! AL GORE SUGER! där har vi demonstrationsramsan sen... typ?
Nej men helt ärligt, okej det han säger kanske stämmer, eller ja det finns bevis för att det gör det. Men vem går på att han faktiskt bryr sig? Allvarligt talat så snackar han bara om miljöhoten för att tjäna pengar så är det! Han blev inte president så han gjorde en tråkig dokumentär och blev kändis. Asså dubbelmoralen på honom är fan sjuk, "det är dumt att åka onödigt mycket" Ändå åker han privatjet över hela världen. Fan han borde ta bussen överallt eller åka tunnelbana, DÅ skulle jag ta honom på allvar.
Och hans jävla ord tränger sig in överallt: I skolan måste vi snacka om det på hälften av lektionerna. I TV går det program om det, På radio går det program. När man ska övningsköra har de lagt in flera nya extrakapitel för att man ska köra miljövänligt.
Asså sluta nu! avskaffa miljön! vi behöver den inte!

Om ni vill leva stenåldersliv varsågoda och gör det, men jag ska fortsätta leva som jag gör. AL GORE, asså nä jag ORKAR inte med den killen längre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är ett geni med humor,
sånna behövs det mer av..

Anonym sa...

Haha älskar dina inlägg de äger. Och du har helt rätt. Hans moral håller inte riktigt. Och dokumentären han gjorde SUGER men ja. Halva hans IQ verkar ha stannat på dagis.