tisdag 13 januari 2009

NEGATIV! Haaah haaah. (ironiskt skratt)


Oj vad negativ jag är. Ursäkta mig så mycket. Altså alla ni som gnäller över att jag är så negativ. Jag menar, jag har inte tänkt skriva här om allt som är bra, här skriver jag om skitsaker, än så länge är det 52 saker när man räknar med detta.
Observera att jag inte ber om ursäkt på riktigt. Jag gnäller inte över saker,jag typ säger vad jag tycker om dom. Nåt som är bra då. Det är kallt ute nu så det är inte så mycket folk ute och andas upp all luft, inga löv på träden så man kan se långt åt alla håll. Bussen efter skolan är det bästa. Varför sitta på en helt tom buss? Det finns ingen intimitet eller hur när det är trångt och alla står och trängs är det ju mysigt.
JA! Ironi jag vet. Men det var inget negativt bara struntsaker. Jag bryr mig inte om saker, men jag tycker.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha. Men herregud har inte folk något liv än att komentera att du är negativ? XD
Man kan inte var positiv till allt. Så varför bryr sig människor om man skriver om saker som irriterar en eller som man har åsikter om. Man måste ju få säga vad man vill.