lördag 17 januari 2009

Personligt rum? My ass!


okej hej.
Härom dagen sålde jag mig själv till Aftonbladet för endast 2 biobiljetter. Sell out!? haha fuck off. Det var billigt.
Iaf, det står att jag har satt en "personlig touch" på mitt rum. Poängen är att allt personligt som jag hade i mitt rum blev undanflytta för att jag skulle ta den här bilden där mitt rum är personligt "på riktigt" Det räknas ju inte som personligt om det är fult?

För det första fick jag flytta ut mitt trumset, ta bort alla affischer och skivor som satt på väggarna. Och för det andra valde de den absolut fulaste bilden som han tog. yeehaa.

Här är alltså ett jävligt bra exempel på hur tidningar förvränger saker som stämmer för att de ska passa in. Illailla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad sjukt. De kan ju inte säga att man har en personlig stil på sitt rum och de säger åt en att ta bort allt som har med ens personlighet att göra. Bland det roligaste jag läst på länge. Haha.

Insatt sa...

Hmm... Det var ju inte för att visa din personlighet artikeln var i tidningen.
Aftonbladet ville visa hur det kan se ut med en så kallad Wall sticker i ett vanligt rum (istället för att använda en katalogbild).
Hade ditt trumset och alla posters varit kvar hade det varit svårt att se det bilden skulle visa.