söndag 14 september 2008

Telefonidioter

Idag har Glocalnet ringt hit 3 gånger. Hurfan kan det vara tillåtet att försöka sälja sina jävla produkter genom att ringa hem och störa folk. jag blir så jävla irriterad när man svarar och så är det en jävla glad röst som säger "hejsan jag heter fittorvar och jag ringer från glocalnet" Egentligen vill man ju bara svara att de ska dra åt helvete och sluta ringa men nejnej man fortsätter snacke med fitthuvudet på andra sidan linjen.
Jag säger att ingen över 18 är hemma och självklart ringer de upp en halvtimme senare och frågar samma jävla sak. Olika personer varenda jävla gång. Jag blir så trött. Hurfan kan det vara tillåtet att störa folk? hur?

1 kommentar:

Anonym sa...

Gå med i nix registret och registrera om dig vartannat år så slipper du allt såntdär :)