måndag 15 september 2008

Dagens media (från min gamla blogg)

Idag när jag vaknade och gick till tunnelbanan såg jag på löpsedeln att det stod: "de kör de dyraste bilarna i Enskede"
Då tänker jag så här... Okej?! nu har tidningarna ingenting att skriva om igen... kan de inte bara sluta ge ut tidningar med skit och ge ut tidningar med intressanta och relevanta saker nån gång ibland i stället. Men nej, dagens tidningar är fyllda med skit som ingen vill veta och massa reklam.

Dessutom, vem tror de ska läsa artikeln?
De ger ju ut fakta till biltjuvar, ja men det är ju jävligt smart... Hur tänkte de?
"JA! vi skriver tips till tjuvar nu när det ändå inte händer så mycket, och sen kan vi skriva om det!"

Nu får de fan ta och skärpa sig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag undrar mer vem de tror bryr sig. Visst jag gillar bilar. Men jag struntar väl fullständigt i vem som kör vilken biltyp. Vad spelar det för roll. Och varför överhuvud taget göra en sådan artikel? Snacka om att trycka ner på resten av befolkningen. Men seriöst vart är samhället på väg?