söndag 21 september 2008

Kräftor

Vem i helvete kom på grejen att äta kräftor?
Det måste ju ha varit en riktigt hungrig jävel som satt någonstans och fiskade och fick upp en kräfta av misstag. Men hur tänkte personen?
"hm, nu har jag fått upp en liten inskalad jävel. ska jag slänga i den och kanske få upp en fisk eller ska jag prova plocka isär den? Jag plockar isär den.."
Och när personen nu märkte hur jävla lite mat det var i den, varför spred han då vidare att man kunda käka den? Ibland hajjar jag inte.

Samma sak med kronärtskockor. Vem i helvete började prova skrapa av det ytersta på varenda litet blad för att käka? Okej, det är en klump i mitten som man kan käka så jag fattar det lite mer.
Men kräftor? asså vafan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eller så var det så att kräftan snarare försökte plocka isär honom... Men så hämnades han och plocka isär kräftan? Värt att tänka på right? :D

www.psykopatrik.blogg.se btw ;) hare gött :D ska läsa din oblogg, fick den reckomenderad av anonym

Anonym sa...

Haha jag tycker det inte rä så sjukt att äta kräftor men själva grejjen att ha kräftskiva, sitta och drälla ner allting och bli kladdig och lukta äckligt om händerna, samtidigt som alla vuxna beter sig som det vore midsommar. Den grjjen fattar jag nada av XD