söndag 14 september 2008

Sluta gnäll

Fyfan vad jag hatar folk som bara gnäller. De gnäller om ta mig fan allt. Folk gnäller överallt. Och just nu gnäller jag på folk som gnäller. Snart kommer någon säkert börja gnälla på mig för att jag gnäller på folk som gnäller och så blir det någon jävla rundgång.
Folk skriver ut på exempelvis bilddagboken att de har det svårt, vadå? vad är det som är svårt? Jo! deras 11 åriga pojkvän har kramat en annan flicka och det var ju taskigt. Cuttcutt i armen för det. Eller mamma är arg? De gnäller om problem i sina namn på msn, helst på andra språk. Var rädd om miljön vi kommer dö. Ja och? det kommer vi väl även om vi inte är rädda om miljön? Ät inte skräpmat du kommer dö! ja det kommer jag vad jag än äter!

"TRO INTE ATT DU UNDGÅR DÖDEN FÖR ATT DU SLUTAR LEVA" Med andra ord var inte rädd gör vafan du vill.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja, fast om det nu inte hade funnits folk som gnäller, då hade ju du inte blivit irriterad, och då hade inte detta blogginlägg blivit till och då hade du ju inte fått skriva av dig din ilska.
Så något bra kom med det!

ahaha hej jag är sjuk och har skittråkigt.

Anonym sa...

Haha väldigt sant. Men alla gnäller någongång. Sen tycker jag att gammla människor och tonårstjejer gnäller mest. Finns det några som gnäller med en tjejer från 12-23? Tror fan inte det alltså :P

Anonym sa...

din blogg är ganska fullproppad med gnäll, typ om fittorvar,
jamenar gnäll är kul att läsa