söndag 27 september 2009

BURKA

Hörde av en kille i klassen att det var nån brud som inte fick jobb på dagis för att hon hade någon slags slöja med ansiktsmask på, (typ burka)
Det är fan det dummaste jag har hört (vilket mycket annat på denna oblogg också är)
Men asså okej om den spred sjukdomar eller skadade barnen,då hade det väl varit lite olämpligt kanske men vad jag vet så kanske det till och med är tur att barnen slipper se hennes ansikte.
Helt ärligt så tycker jag att alla borde ha burka på dagis, både vuxna och barn. "det är ju kvinnorförnedrande" Nej! killar ska också ha. Vet ni vilken jävla smittohärd ett dagis är? Det är som en gaskammare med svininfluensa istället för gas. I och för sig även gas kanske, de där små ungarna springer ju omkring med halvtorkad avföring i arslena hela dagarna.Hur som helst, om alla har burka så slipper man andas på varandra och slipper då alltså smitta varandra med diverse sjukdomar.

Man skulle kunna aplicera burkatvång på högstadiet också, då kanske även killarna skulle få bra betyg då de för en gångs skull, skulle kunna koncentrera sig.

6 kommentarer:

Louise sa...

jag vill se dig använda burka

Linnéa sa...

Jag med!

Theo sa...

hahaha, vilken kul idé!

E sa...

Vilken jävla sport det skulle bli att ragga, som att spela på lotto...

Anonym sa...

Sen finns det ju folk som raggar på fula människor som inte har burka också... ska inte nämna några namn.

Anonym sa...

Vi skulle kunna införa en Burkadag då alla klär sig i burka...