söndag 10 maj 2009

Talang


Talang 2009. Programmet är ganska underhållande så fort någonting suger. Men det är fan grovt tråkigt när någonting är bra så varför inte bara göra ett jävla program där alla verkligen suger?

Nej. Det var inte det jag tänkte skriva om. Det störiga med programmet är de små 11 åriga barnen som sjunger. Alla sjunger såna här smörlåtar som Hallelujah eller den där Titaniclåten som de egentligen aldrig skulle lyssna på. Publiken och juryn blir sååååå rörda och sitter och gråter för att den här lilla flickan, vars röst kommer förstöras vid målbrottet, sjunger en jävla fjantlåt.
Bort med det, gå in och sjung nån bra jävla låt. Nej.

Jag skulle tycka det var kul om det kom in någon: Typ, orange träningsoverall, ganska tjock med sån här munkflint. Ställa sig framför Bert Karlsson och de andra och typ bara:
- Hej jag heter Kurt Andersson
- Jaha, och vad har du tänkt framföra idag?
- Jag ska ta livet av mig. Och sen bara dra fram en revolverjävel och blåsa skallen av sig. Det skulle vara kul.


Eller bara så här:

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fast om man kommer vidare så måsta man ju kunna utföra sitt nummer igen..?

Anonym sa...

Tjejer kommer inte i målbrottet... Hade inte du sexualkunskap lr?

Nikko sa...

Oj, ursäkta mig. Det ska vara både små flickor och små pojkar.

Första kommentaren där. jag tänkte på det där. Men jag tror inte man går vidare om man bara sågar av sig en arm iaf så blåsa skallen direkt kändes bättre.

Anonym sa...

Finns så jvla störda personer som kommenterar här, verkar det som.
//Erik

Nikko sa...

... sa erik och bevisade det.

theo sa...

haha, jag älskar alla kommentarer :)
så seriöst! det är ju bra, eftersom att typ de flesta blogginläggen är oseriösa så måste ju kommentarerna vara seriösa för att väga upp :D