tisdag 12 maj 2009

Man får inte ha politiska budskap i sina låtar i Melodifestivalen.
Ett land blev bannat/utskickat/gasat/ vettefan för att de sjöng We don't want to put in eller nåt i sin låt vilket syftade på We don't want Putin. (ja! det är han ryssen där borta ja)
Men nu kollade jag (shame on me) på den här schlagerröran på TV och så var det nåt land med en brudduo där ena kom från Israel och andra från Palestina och de sjöng nån jävla pisslåt om fred och kärlek. POLITISKT BUDSKAP!

Alltså får man bara sjunga politiska saker om RÄTT saker. DIKTATUR!

Fuck off.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Yees, det stämmer bra. men de sjöng ju tillsammans för att visa att alndet faktiskt kan komma överrens. men jag fattar vad du menar

Åland sa...

omg :O nikko ser på nått som har med melodifestivalen att göra :O du förvånar mig, big time! :O

Anonym sa...

bajs

Nikko sa...

jag skreeeev, (shame on me) JA! jag kollade en bit...

Officielt erkännande online.