lördag 29 augusti 2009

Techno

Jag undrar bara hur i helvete man kan lyssna på techno. Jag menar, det är så in i helvete jävla dåligt att man blir irriterad. Nu säger jag inte att det är något fel på människor som lyssnar på techno. Eller jo fan det gör jag, DET ÄR FEL PÅ ER SOM LYSSNAR PÅ TECHNO!

Helt ärligt så är fan Ronja rövardotters vårskrik mer musikaliskt än den där skiten. Jag sitter typ hellre och lyssnar på kopplingstonen i telefonen än det där jävla dunkadunkat. Varenda jävla låt är likadan och det är av någon jävla anledning alltid Stephen Hawking som sjunger.
Jag blir rent av förvånad av att det inte blir stort disco och drag ute på stan första tisdagen i varje månad när krigslarmet drar igång.

Vad är då poängen med detta inlägg? Jo jag bara undrar, kan någon jävel därute förklara för mig vad som är bra med techno? Eller jag kanske ska ta det på erat språk: ”dunka dunka blip blop flupp plipp??”

Inga kommentarer: