torsdag 13 augusti 2009

A Society Of People Named Elihu


Hail to you, Grand Moff Tarkin!

Så det här blir alltså mitt första inlägg till Obloggen. Vad ska man säga? Är väl dags att de får lite klass på skiten. Jag kommer väl mest bidra med visdomsord och iakttagelser från min vardag. Själv är jag Zack, också känd som Hatten, ZackAttack, ZackariahMessiah, Hobbydiktatorn och många andra välförtjänta namn.
Men det som är mest relevant är väl att jag också är känd som Nikkos andra hälft, eftersom vi blev duon "han med hatt och han utan". Jag är den förstnämnde. Eftersom jag inte sovit på ett dygn ska jag nog inte ge mig in på några djupare skriverier än detta.
Jag vill tacka mina kusiner, mina fruar, och alla som inte trodde på mig kan suga min kuk.

Bifogar ett föga smickrande foto på mig själv så att det ska vara riktigt tydligt vem alla talar om.

I am looking for a reason to secure a forward motion.

Inga kommentarer: