söndag 21 juni 2009

Sport

Fan vad mycket roligare saker skulle vara om man var inavlad. Då menar jag så här som i filmer när de har typ 3 armar på ena sidan av kroppen och ett öga i mitten av pannan. Om man var ett gäng som såg ut så skulle man fan aldrig ha tråkigt.
Det skulle komma upp nya lekar och tävlingar som typ. Tävla om vem som har flest armar. Tävla om vem som har flest ögon. Etcetc. Ni fattar. vardagen skulle bli så mycket färgstarkare.
Dessutom måste man ju ha mycket bättre familjesammanhållning om mamma och pappa är syskon och man vet att man ska vara med sitt eget syskon hela livet. Man kan bo i en mysig källare och bara ta det soft och köra kroppsdelstävlingar hela dagarna.

Sen en annan grej som man kan roa sig med är att sprida sjukdomar. Jag tänkte på typ HIV. Det är ju ändå lite sport i att sprida det, fast å andra sidan är det inte så kul att ha. Herpes är ju inte lika jobbigt att ha men det är inte heller lika kul att sprida. Så där får man väl kompsomissa lite antar jag. Nu säger jag inte att jag ska sprida sjukdomar jag menar bara att om jag får jävligt tråkigt när jag är 55 så är ju det ett alternativ.
Jag tror att såna här HIVmän är gamla datahackers som har tröttnat på datorerna och försöker sprida virus annan väg. De har suttit där och druckit joltcola och skickat virus till folk och sen en dag har de bara tröttnat. Det är väl klart som fan man försöker sprida virus på något annat sätt om det är det man är bra på. Så, för att stoppa dessa måste vi först stoppa alla hackers.

Nej, vad som skulle vara riktig sport, det är att vara inavlad med 3 armar på varje sida, ett stort jävla öga i mitten av pannan, 2 arslen, 6 ben och 7 olika hårfärger på samma gång.
och sedan försöka sprida HIV. Jävlar vad PRO man är då.

Inga kommentarer: