fredag 10 december 2010

Stonehenge


Såg nåt program om Stonehenge och hur jävla fantastiskt det är. De byggde skiten helt utan några moderna maskiner och kan det möjligtvis ha varit Aliens? spoooooky.

Ja, det är ju jävligt fantastiskt att de kunde bygga med klossar redan innan Jesus, 2500 år innan typ. Det var väl Jesus som visade världen hur man gjorde....typ allt..eller?
Det roligaste med det här tyckte jag var vikten de la vid att stenarna.... INTE ENS KOM FRÅN OMRÅDET. Fantastiskt, publiken jublar. Det är ju fantastiskt. Kul hur historien ahr vänt, idag KASTAR vi sten på dem som inte är från området. men ah.

Jag förstår inte det fantastiska med att Stenarna var från ett område över 30 mil därifrån.
- Vadå, det visar ju att de måste varit typ sjukt intelligenta eller nåt. De flyttade faktiskt stenar utan Volvos lastbilar.
Nej. Det visar att de var sjukt dumma i huvudet.
- Okej grabbar, nu ska vi stapla sten här. Det kommer vara asballt om massa 1000 år, jag lovar. Nej jag vet, ingen kommer veta att det var vi. Men jag har en fett bra idé. Vi tar sten från 30 mil åt det hållet.
- Varför?
- Jag vet inte, det kommer bli asballt bara. fatta 30 mil.
-Men vi har ju sten här?
- Ja, men stenarna 30 mil ditåt är mycket mycket coolare. Folk kommer typ: Öh Wtf, Shit azzå.

Nej jag vet inte riktigt var jag vill komma. Men dumjävlar att ta sten så långt bort i alla fall.

Inga kommentarer: