torsdag 19 november 2009

Vaken.se

Det sprids en jävla massa rykten om vaccinet mot svininfluensan och det är fan skitfarligt. Ni vet, man blir förlamad om man vaccinerar sig och dessutom kan man bara gå baklänges, skön kombo.
Kan säga att jag är vaccinerad och av någon underlig anledning kan jag fortfarande gå framlänges. Kan det vara så att jag fick fel vaccin? Är jag inte vaccinerad nu?

Vaccinet ska ju fungera så här att när det börjar verka kan du bara gå baklänges, när man går baklänges går man långsamt. Om det kommer ett argt vildsvin har du då ingen möjlighet att springa därifrån och bli jagad, utan är tvungen at gå långsamt baklänges vilket resulterar i att det arga vildsvinet inte jagar dig.

Nu är jag livrädd för vilda svin.

2 kommentarer:

Jag Är Så Dum sa...

visst är det så att det sprids en del rykten om vaccinet, vilket blir ganska kul då de flesta är ganska lättlurade och tror på allt som som står i aftonbladets skvallertidning eller typ på de hypokondriker som tagit vaccinet och sedan upplevt svullnader och känt delar av kroppen amputerats..

men vafan är det för vildsvin som springer i skogen?? :O

Anonym sa...

Äntligen någon med lite perspektiv!
Det är bara puckon som inte vaccinerar sig...
Love ya