fredag 13 augusti 2010

VAD ÄR GREJEN?!


Jag har tröttnat så jävla mycket på alla fucktards som alltid tycks finnas i närheten av mig när jag åker tunnelbana. Efter klockan 6 på kvällen förvandlas tunnelbanetågen från lugna gulliga barntåg till typ gratis-spotifys mest udragna och irriterande reklam!
Först är det alla 25+ som sitter och skriker ut deras privat liv när de pratar med sin bäääästa vän i telefon, till att det senare på kvällen går på fler och fler "woo-girls" som påminner mig om min tinnitus.
Och VAD FAN ÄR GREJEN med alla som ska sitta och glo på en genom spegelbilden i fönsterrutan?!?! det är inte så att det inte syns för att man glor på speglingen i fönstret?
I detta trötta morgoninlägg tackar jag alla som sitter normalt, använder deo, lyssnar på sin musik och kollar på alla grymma reklamer...

Inga kommentarer: