onsdag 13 januari 2010

Sjuk

Hejsan hoppsan alla kära och trogna bloggläsare!!

Jag blev sjuk i går och har inte kunnat sova sen dess. Nu ligger jag och kollar på Hannas hjälplinje ( Muu bää dubbelkvack dubbelkvack eller vad det nu är), avnjuter en inte så god macka och dricker ett glas med vatten.

Idag har jag vrålat, hallucinerat lite och krälat på golvet. Vad ska man göra när man har tråkigt? Senare idag så ska jag titta ännu mer på tv, käka Alvedon och möjligtvis kolla på film om jag orkar gå ner en trappa och hämta upp DVDn. Jag kan ladda upp lite bilder på mitt intressanta liv lite senare..
Oj! glömde nästan det viktigaste!

Dagens outfit:
Förliten randig tröja, filt, svarta mjukisbrallor från H&M med hål på fel ställe och ett par svarta strumpor från London.
Tog några timmar att bestamma mig om vilka strumpor jag skulle ta.. men tyckte att svart matchade mina byxor bäst.

HEEEEEEJ DÅ! Älskar er alla och hoppas att ni får en lika bra och innehållsrik dag som jag!

Puss!!

3 kommentarer:

ES sa...

Dina inlägg är alltid lika givande =)

Nikko sa...

Lät ju inte bittert alls theo :)

theo sa...

visst var det ett fett bra, helt seriöst och vanligt inlägg, typ snott från blondinbella o alla andra stora bloggare. hur kan det inte bli succé??