söndag 1 mars 2009

Tips för framtiden


Jag satt igår och tänkte att jag kanske skulle ge lite tips för framtiden.
Asså, om Al Gore har rätt så kan ni skita i att försöka tjäna pengar till bil eller lyxvilla och sånt skit. Det kommer försvinna. Alla vanliga jobb kommer försvinna men en industri som jag tror på för framtiden är solkrämsindustrin. Fatta om några år när det blir såhär sjukt varmt som alla säger.
ALLA och jag menar ALLA kommer behöva solkräm om växthuseffekten finns. Badkläder är också en viktig industri eftersom allt kommer vara täckt av vatten.
Jag kommer i alla fall satsa på dessa två industrier så... följ mitt råd.
Skrattar du? Ja i så fall tror inte du heller på miljöhot.

4 kommentarer:

Anonym sa...

te här, här blir det kallt som satan, om man nu ska tro på vad som sägs. Golfströmmen, duvet.

Anonym sa...

men då kommer ingen heller bo kvar här :P

Anonym sa...

Jag vill ha en t-shirt med det motivet =(

Nikko sa...

jup och det har jag :)