söndag 28 december 2008

Björn borg och häng


Seriöst.
Ett par Björn Borg kalsonger kostar typ 200 spänn tror jag. Om inte mer. Vafan ska man köpa dom för? de är fan inte bättre än de billiga...
Hela det här modet med häng på byxorna måste ju vara Björn Borgs fel. Mm man köper kallingar för 200 spänn är det klart att man ska visa upp dom right? Asså fyfan, jag tror att modet med häng är det fulaste modet någonsin "Vadå ska man ha byxorna i naveln?" Nej det behöver man väl inte? Sa jag det nånstans? nej precis, man ska inte ha byxorna i knäväcket det ÄR skitfult. Ni vet det, alla ni med häng vet det men ni har det för att alla andra har det, inte för att det är snyggt och inte för att det är skönt.
Asså Björn Borg har förstört en hel jävla generation. Men fan kunde inte folk tänkt själva?
Jag skulle fan aldrig betala 200 spänn för att ha en jävla tennisspelare runt kuken. Men nu är det modet. Asså upp med byxorna, skjut Björn Borg och elda hans kläder. Seriöst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett par björn borg kostar runt 170-219 beroende på vart man köper dem.
Och många anser att dyrare kläer har bättre kvalité än billigare. Och så kan det vara. Men man kan ha sönder t.ex. ett par björn borg lika lätt som ett par billiga från stadium. Och då förlorar man mycket mer pengar.

Men precis som du säger så köper ungdommar märkes kallsonger bara för att det är snyggt att visa märket.
Som en bekant sa till sin mamma när hon sa åt honom att dra upp byxorna:
"men mamma varför köper du så snygga kallsonger till mig om det inte är meningen att man ska visa dem".
Både korkat och smart sagt. Själv håller jag helt och hållet med dig. För mycket häng är inte snyggt. Men lite häng kan faktiskt vara lite små sexigt. Sen behöver man inte ha häng så att man har byxorn UNDER röven som många grabbar har i dagens samhälle.