onsdag 5 november 2008

Dansbandskampen

Dansbandskampen.... asså... *suck*
Seriöst, svensk TV far ner för ett jävligt brant stup just nu och jag hoppas att det här är nära botten för om det blir värre än så här så fan... jag vet inte.

Asså det jag har sett av dansbandskampen är att ett gäng gubbar gör om bra låtar till riktiga skitlåtar. Asså låtar som jag har lyssnat på för att de har varit bra ger mig bara bilden av dessa gråhåriga äckel som har misshandlat dessa bra låtar och våldtagit både musik och TV. Vafan är det för TV?

Hoppas att det döljer sig nåt slags paradis nere på botten för om det är helvetet där nere.... vafan är då det som är på TV nu? och hur jävla illa är då helvetet?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur hardu ens orkat lägga ner tid på att kolla på Dansbandskampen XD Det verkar ju så värdelöst att jag inte ens orkat ta reda på vilket kanal det går på :P